dilluns, 1 de juny del 2020

I DINS DE 10 ANYS ? ( SETMANA 1 - 5 juny )

REDACCIÓ EN VALENCIÀ
Llig les següents pistes i escriu una redacció excel·lent.

Com t’imagines d’aquí a 10 anys? 
 
Com et veus d’aquí a deu anys?” Llegint el Harry Potter 28? De president dels Estats Units d’Europa? Dibuixant còmics ? Fent una exposició en una galeria d’art? Jugant de davanter, això sí, professional, al ...? Guanyant la medalla d’or...? Guanyant popularitat de youtuber?...

Diuen que som el que pensem. Que si pensem una cosa amb molta força passarà. Jo vull creure això... per això hauré fet el meu somni realitat. D'aquí 10 anys, per tant,... Seré ... D'aquí...anys tindré el món a les meues mans...


Faré la carrera de disseny, de... a una universitat de.... Seré una bona psicòloga que va amb molta il·lusió a la feina cada dia, que haurà fet uns quants llibres i en farà més.
Continuaré anant a la ... i tindré i mantindré les amistats. En tindré d’amics nous, pot ser pocs, però de veritat. . Hauré recuperat una amistat molt important de la meua infantesa, hauré mantingut les altres més importants i en tindré de noves. De tant en tant quedaré amb ells.
Mai m’oblidaré del meus benvolguts iaios i els visitaré ... Això sí amb un jet privat...
Faré viatges importants de tant en tant...
Viuré/ estudiaré en un lloc ideal, a l’estranger? Sempre a Castelló? A París?
També m’imagino a la NASA viatjant amb coet fins a Mart o a un altre planeta.
O sent policia o guàrdia civil o bomber per protegir als indefens o si hi ha baralles o si hi ha un incendi i puc fer alguna cosa...
Ma casa, ni molt gran ni molt xicoteta, però acollidora i no molt lluny de la mar. No, serà espectacular i gegant i l’hauré dissenyada jo, amb piscina enmig i ... amb set lavabos, un per a cada dia de la setmana...I tindré un cotxe que ni te conte...
I la mascota que sempre havia volgut tindre...No les mascotes més ben dit...
El meu hobbie...
Jo quan sigui gran m’imagine alt perquè hauré fet el canvi molt ràpid, també m’imagine...
Hauré complert el somni de ser una bona persona i saber ser feliç...
I el més important és que hauré après a acceptar-me i valorar-me... i veure el que tinc... i que la felicitat simplement es construeix dia a dia i només depèn amb quins ulls mires a la vida...
El temps passarà volant, però seré exactament el que sóc ara? Seré diferent perquè hauré crescut, però mantindré la meua...essència.
Deixa volar la teua imaginació i escriu un text ( primer cal que fages un esborrany, i si fa falta en castellà perquè me resulta més fàcil i després ja el passaré a valencià) sobre com et veus en el futur. Dona igual si penses en cinc anys o en deu.
Passa-t’ho bé pensant el què i com serà.
Això sí, d’un full mínim. I revisa la puntuació, l’ortografia, i més coses que tu ja saps.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada